tralalala

Skrivet den 2011-05-31 Klockan 12:42:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan med Pernilla bredvid min sida som sitter med musik i öronen och spelar kort och jag inte har någon musik att lyssna på alls. 
Lite surt kan jag säga att det är, men det går bra ändå! 
Det är ändå tyst i klassrummet så det gör inget! :) 

På morgonen gick vi igenom resultatet på en enkät vi hade gjort för ungeför 6 månader sen och det var en massa frågor som jag inte ens kände igen att jag hade svarat på men det gick bra ändå! :) 



Solen lyser iallafall och jag hoppas den håller sig uppe så jag hinner sola när jag kommer hem. 
Iallafall en stund innan den går ner :d 

Imorgon bär det förmodligen av upp till huvudstaden och hälsa på min kusin tills på fredag. 
Det ska bli roligt isf. :) 

Men nu ska jag ta det lugnt en liten stund. 
Hoppas ni alla har det bra! 

puss!


gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback