svar på fråga!

Skrivet den 2011-05-24 Klockan 11:56:31 / Allmänt / 0 Kommentarer



Fick en fråga och tänkte ta mig lite tid att svara på den. :) 

1: Tack så himla mycket! Är supernöjd och tur att någon annan också tycker det blev fint! :) 
2: Nej, mina föräldrar vet inte om att jag har den. Alltså så tar jag bort kulorna innan jag kommer hem och drar upp den så att den inte syns men sen på kvällen innan jag går och lägger mig sätter jag i kulorna igen. 
3: Nej, det kändes knappt faktiskt. Jag trodde att det skulle grymt mycket mer ont än vad det gjorde men det gjorde verkligen inte ont. 
Det som möjligtvis kändes var när hon skulle sätta i piercingen och den inte gick igenom på ena sidan. :) 
Jag gjorde det inte på någon studio utan min klasskompis Pernilla gjorde det på mig och det är inte mer komplicerat än att känna vart skinnet är så det inte är brosk och sen tar igenom kanylen. :) 
Det tycker jag verkligen att du ska göra om du vill och funderar på det! :) 
Det känns inte så himla mycket, inte som det gjorde för mig iallafall! :) 


Hoppas det var tillräckligt bra svar på dina frågor! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback