söndag 8 maj

Skrivet den 2011-05-08 Klockan 16:53:52 / Allmänt / 0 Kommentarer

Hockey på tv och snart sitter jag med en stor och god fruktsallad i famnen och hejar på Sverige. :) 

Inatt har jag sovit dåligt, har vaknat hur många gånger som helst under natten, har gjort det ända sen i fredags, har ingen aning om vad det kan vara men jobbigt är det för nu har jag ingen energi till något på dagen. 
Men även om energin inte fanns där tog jag mig ut på en promenad flrut i det sköna vädret. 
Varmt och skönt var det och nu känner man att våran är här. 
Får bara hoppas att den stannar. :) 

Nationella i engelska på tisdag igen, hör och läsförståelse. 
Ska nog gå bra. 

Men nu ropar min fruktsallad och tv:n på mig. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback