solat!

Skrivet den 2011-05-09 Klockan 17:51:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

har varit ute i solen idag från typ kvart i tolv till kvart över tre och sen när jag kom hem så tog jag fram solstolen och satte på mig bikinin och la mig och sola och visst har det blivit ett litet resultat. 
SKÖNT! :D 

Nu är det bara att fortsätta i denna stil så blir jag nöjd :d 
Nu börjar jag längta lite sådär ganska så mycket till Turkiet i två veckor i slutet av sommaren.


Det enda jag kan klaga på av det lilla resultatet idag är väl att ena min arm har blivit neger. ;/ </3 
den är grymt mycket brunare än det andra. Iallafall vad det ser ut på bilder. 
Får se till att sola den andra nu om jag inte vill ha två olikfärgade armar i sommar (Y)

Men nu ska jag gå och tjata på pappa så vi kan åka och handla korv och bröd så vi ska grilla. :d 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback