snart hem

Skrivet den 2011-05-03 Klockan 14:17:39 / Allmänt / 2 Kommentarer

Slutar om ca. 15 minuter och då blir det att ta första bästa buss hem för att göra mig en varm kopp choklad och sätta sig i sängen med ett varmt täcke runt sig och mysa till bra musik tills den fina loggar in. 

Hade sovmorgon idag till halv tolv så har bara haft skola i tre timmar idag vilket känns skönt. 
Något som är mindre skönt och roligt är att det FUCKING SNÖAR I MAJ! 
Vaknade upp runt halv 10 imorse och kollade ut genom fönstret. 
Vad ser jag då? 
Jo en hel massa snö! 
Precis just då kände jag bara '' nej, jag orkar inte. jag vill inte '' 
Men det blev att pallra sig till skolan iallafall och här sitter jag. :) 

För övrigt suger det att spotify har tagit bort gratis grejen så det lär väl bli att skaffa premium nu. 

Men nu ska jag jobba på de sista minuterna. 
Hörs när jag kommer hem!

puss! 



Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jättefin bild :)

2011-05-03 @ 14:37:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hatar också att spotify ändrat gratisgrejen :(

2011-05-03 @ 14:38:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback