smsade 118800 och frågade vem jag var.

Skrivet den 2011-05-03 Klockan 16:22:07 / Allmänt / 1 Kommentarer

Hade inget annat för mig och tyckte det skulle vara kul att fråga vem jag var. 
Detta blev mitt svar: 

'' Nathalie är den ekonomistuderande tjejen som besökte Båstad under tennis och stockholmsveckan, sprutandes champange och ätandes jordgubbar, men som fastnade där. Hon har inte helt nyktrat till efter de hårda, blöta kvällarna på Pepes Bodega, och brukar synas till på stan, skrikandes och frågandes om vilket hak som har den bästa vaskningen. En sann profil i Båstad. ''

Det enda jag har att säga om det är åhfan! 
HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du anmälde dig till veckans blogg! Fyra vinnare kommer att visas på bloggen klockan 18.00 EXAKT! Så in och kika där om det blev du! ;)

2011-05-03 @ 17:51:19
URL: http://cla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback