nu vill jag bara hem.

Skrivet den 2011-05-04 Klockan 14:53:37 / Allmänt / 0 Kommentarer

samhäll i tre timmar är nice!
eller? Kanske inte. 
Men jag slutar snart som tur! :) 

Då blir det en tripp till mormor och morfar för mormor fyller år idag, får se hur länge jag stannar där då jag verkligen behöver komma hem och plugga klart det sista. 

Det känns verkligen att det är slutet nu innan skolan slutar. 
Det är plugg upp över huvudet och man hinner knappt med, men det är väl så det ska vara innan sommarlovet?
Får bara hoppas att det lägger sig snart. 
För det är ju trots allt bara 1 månad kvar av skolan. :)

Fast om man ska kolla på vädret och hur det är så känns det som om sommaren är så mycket längre bort än bara 1 månad, eller vad säger ni? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback