keep up the.. bad work?

Skrivet den 2011-05-30 Klockan 09:35:48 / Allmänt / 0 Kommentarer

Inget bloggande på de senaste dagarna men jag har verkligen haft fullt upp. 
Har inte haft tid till datan alls. 

I fredags var jag med josse ju, hade det allmänt trevligt fast vi inte gjorde så mycket. 
I lördags vaknade jag upp i hennes soffan av att min mobil vibrerade på golvet. 
Min syster ringde för att säga att mina kusiner var här redan. SÅ det blev att hoppa ur soffan, slänga på sig kläder och skynda sig ner till bilen. 
Igår följde jag med in mamma, syrran och mormor till Nyköping för att handla kläder. 
Gick i tre timmer ungefär i affärer och kollade på fula kläder till dom. Till slut fick jag lite kläder med mig hem men jag fick gå i två affärer på typ en halvtimme. 
När jag sedan kom hem städade jag snabbt och efter det skjusade mamma mig in till bt för jag skulle ta bussen till Martin. 
Jag kom hem runt halv elva igår och var astrött så jag somnade inte så långt därefter. :) 

Nu sitter jag i skolan, De flesta pratar om vad vi ska göra för ettorna den första dagen eller vad det är. 
Jag behöver inte bry mig egentligen eftersom jag inte är hemma då. 
För då är jag fortfarande i Turkiet. 
kommer kännas så sjukt skönt att komma tillbaka när de andra har gått i skolan en vecka. 
dock kommer dom ju knappast göra så mycket under den första veckan men ändå! :) 

Bilder kommer upp på mina nya kläder ikväll eller imorgon! :) 
so keep waiting :d 

puss!


bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback