jobba jobba jobba

Skrivet den 2011-05-27 Klockan 09:53:46 / Allmänt / 0 Kommentarer

Känns som en bra skoldag. Vi är 4 stycken i hela klassen som är här när vi är 25 eller något i vanliga fall. 
Men skönt är det. 
Det är tyst och då går det bra att jobba! 
Nu ska jag vara duktig och göra klart alla arbeten som ska vara klara och sedan är det bara 3 skoldagar kvar! 
Så himla skönt att jag dör! 

Längtar ni också till sommarlovet? 

Fast jag tycker dock att det varma sommarvädret ska komma fram snart! 
Det är ju trots allt snart Juni och avslutningar. 
Då ska det vara fint väder. 
Om det inte är det kommer jag DÖ!

Men nu ska jag fortsätta vara duktig och fortsätta jobba. 

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback