helt slut

Skrivet den 2011-05-19 Klockan 17:25:46 / Allmänt / 1 Kommentarer

Är hemma, har varit i typ en timme. 
Fick hjälpa min mamma och min syster att försöka få igång den nya blendern som mamma hade köpt. 
Den ville funka när mamma gjorde men så fort min syster skulle försöka så gick det inte. 
Det bjöds på en hel del goda skratt en stund iallafall! :) 


Sitter och pluggar för fulla muggar nu så huvudet snart spricker, men det gäller att plugga gärnet nu så det är över så fort som möjligt! 

Imorgon är det fredag och har längtat så jag nästan spruckit på det. 
Och om ungefär 7 timmar så är det min älskade fredag. 
Känner att helgen kom precis på rätt ställe. 
Behöver få koppla av och ladda om mina batterier tills nästa vecka då det är den sista riktiga veckan kvar av detta skolår. 
HALLELUJAH! :D 

men nu ska jag hänga med mamma och syrran på stan och handla. 

puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för planer du har i helgen? :)

2011-05-19 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback