good morning!

Skrivet den 2011-05-13 Klockan 09:08:09 / Allmänt / 0 Kommentarer

Good morning
Ha- ha- ha- ha- haters. 
Nejdå, inga haters här inte. 
Hoppas jag inte iallafall! ;) 

Fredag den trettonde idag, något ni fasar över eller? 
För min del är jag inte orolig alls för fredagen den trettonde brukar alltid vara min turdag. 
Eller jag brukar för det mesta alltid ha tur då så jag hoppas det är lika idag också. :) 

Idag blir jag Pernillas busskompis till Eskilstuna då jag ska till finaste Victoria idag. 
Ska möta upp henne i Eskilstuna, sen får vi se om vi åker och grillar med hennes polare om det blir bra väder.
Annars drar vi hem till henne och har det mysigt! 
Imorgon är det Oxelömarknad här i min lilla råtthåla och när jag kommer hem från Eskilstuna så möter jag upp Josse här i Nyköping för att sedan dra hem till mig och gå en stund på marknaden. 
Det är ju trots allt tradition. :) 
Sedan sover hon förmodligen över hos mig, men det är inte säkert än. 
Har inte hunnit prata med henne om det än, men det fixar sig. :) 

Pernilla ligger och sover på bordet bredvid mig. 
Stackarn är trött.. :( 
Men nu ska jag jobba. 

En fin fredag helt klart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback