förlåt mig

Skrivet den 2011-05-22 Klockan 15:17:00 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det har varit väldigt dålig uppdatering de senaste två dagarna men i fredags så var jag i skolan, efter det mötte josse upp mig poch så drog vi hem till henne och lite så. 
Sedan sov jag hos henne och hade det mysigt. :) 

Igår så följde jag med henne till deras stuga med henne föräldrar och så grillade vi där. 
Efter det betstämde vi oss för att hon skulle sova hos mig. 
Vi åkte hem och hon pacade, sedan gick vi ner till stan för att möta upp Isak en polare. 
Pratade med han och två till en stund innan mamma och min syster åkte förbi och hämtade upp oss. 

Så jag har haft fullt upp hela helgen och har inte haft tid att blogga. 
Så därför har bloggen fått stå på sidan.

Idag har solen varit framme, följde med in till Nyköping med mamma och lämnade josse först, efter det åkte vi till blomsterlandet för att mamma skulle ha några blommor men det visade sig att inga blommor fick följa med utan bara tre påsar planteringsjord. 
Sen när vi kom hem bytte jag om direkt till bikini och satte mig ute i solen. 
Skönr har det varit och resten utav dagen kommer förmodligen spenderas av letande efter avslutningsklänning och skor. :) 

Har ni hittat eran avslutnings-outfit? :)

puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback