ett tomrum som snart fylls

Skrivet den 2011-05-19 Klockan 08:52:59 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag saknar min pernilla här i skolan nu. 
Är så tomt utan henne. 
nu har man inte någon att skratta med åt massa olika barnsliga och töntiga saker som får en att må bra.
men hon kommer tillbaka imorgon iallafall och det är skönt! :d

Nu ska jag jobba klart med de uppgifter som jag ligger efter i så jag inte har något som släpar sen innan sommarlovet.
och apropå det så är det ju bara nästa vecka kvar i skolan, sen är vi ju lediga från den 1 juni till den 6. :d
det är nice, det är skönt.
det betyder att första året på gymnasiet är avklarat och FAN SÅ SKÖNT det känns att säga det.
då är det bara två ynka år kvar. det är liksom ingenting.

Längtar ni också som jag? ;)



nej nu måste jag jobba..

puss!


bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback