ett kärt ansikte tillbaka

Skrivet den 2011-05-06 Klockan 12:07:27 / Allmänt / 0 Kommentarer

Slutar min media alldeles strax och för ungefär 10 minuter sedan fick min kalss se ett kärt ansikte igen. Nämligen våran gamla bästa klassföreståndare Andreas som har flyttat upp till Norrland. 
Var riktigt kul att få se honom igen, så som vi har saknat honom! :D 


Ska snart ha matteprov vilket jag inte har pluggat till så det känns ju bra! 
Kanske inte.. 
men jag hoppas det kommer gå bra ändå, får helt enkelt se. :) 


Efter skolan blir det att förmodligen träffa josse en stund medans jag väntar på att Victoria ska komma hit. 
Så det blir en liten runda på stan med Josse för att köpa ny toning som Victoria ska färga ikväll. :) 

Vad hon och jag ska göra senare har vi ingen aning om, det får tiden bestämma. :) 

Men nu slutar jag och ska byta klassrum. 

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback