engelska nationella

Skrivet den 2011-05-04 Klockan 12:03:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

Hade engelska nationella imorse, skriva. 
Jag tror och hoppas det gick bra iallafall, det kändes som det. 
Så jag får väl hoppas på det bästa. :) 

Jag orkade inte uppdatera bloggen igår när jag kom hem så den fick gå åt sidan men nu är jag är igen. 
Så enkelt slipper ni mig inte! ;) 

Idag efter skolan blir det att dra hem och plugga på det allra sista som ska in innan skolan slutar. 
Sedan är det ju också dags att börja leta avslutningsklänning och skor. 
Börjar få lite panik gällande det men det löser sig hoppas jag! 
Kanske har samma klänning som på avslutningsmiddagen i 9:an, vi får se! :) 

Dessa är några klänningar jag har tittat in, vi får se vilken det blir. :) 


vilken tycker ni är finast? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback