elfte maj tvåtusenelva

Skrivet den 2011-05-11 Klockan 21:05:41 / Allmänt / 0 Kommentarer



Det kan låta väldigt töntigt men jag badar inte för att jag tycker dels att det är kallt i havet/de flesta pooler. 
Jag badar speciallt inte i hav då jag inte klarar av sjögräs elelr liknanade eller äcklig botten. 
Sen gillar jag inte att bli blöt heller. 

I Turkiet kommer jag nog bada men dels för att det är klarare vatten där.
Man ser botten, vilket gör det lättare för mig att tänka att jag ska bada. 
För att bada utan att se botten går absolut inte. 
Plus att det kommer vara extremt varmt där så bada någongång under två veckor lär jag nog göra! :)

Jag är en riktig badkruka helt enkelt, men det trivs jag med! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback