duktig tjej!

Skrivet den 2011-05-27 Klockan 14:39:08 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu har jag gjort klart tre arbeten och har nyss haft min muntliga framställning i svenska om volleyboll. 
Det gick bra tror jag.
Hoppas jag iallafall! :) 

Jag slutar om ca. 45 minuter och det ska bli sååå skönt att få helg. 
Det behövs verkligen! 
Ikväll blir det ju att vara med Josse, får se om det blir så att vi får göra sällskap inatt med varandra. 
Annars blir det väl att traska hemåt någongång ikväll. :) 
Imorgon och på söndag ser det ut som att plugga. 
Är bäst att göra klart det absolut allra sista nu så man får det överstökat och så man får ledigt! :) 

En beställning! 
- ett sommarlov tack! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback