borta bra men hemma bäst. Eller?

Skrivet den 2011-05-01 Klockan 21:44:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

man brukar ju säga så, men just nu så är det tvårtom. 
hemma bra men borta bäst. 

Är hemma efter en hel jävla massa åkande med buss och tåg igår och idag men fan så värt det var!
Tror jag aldrig mått bättre. 
Inte på ett himla bra tag iallafall. 

Min valborg bestod av att jag var hemma hos Victoria efter ca 3 timmars bussresa. 
vi åkte aldrig och kollade på någon brasa utan vi var bara hemma och kollade på film och hade det allmänt mysigt och trevligt. 
Gick och la oss vid 1 då båda var aströtta. 

En bättre valborg kunde det inte ha blivit!

Victoria ska jag träffa på fredag då det är final i rockkarusellen på Tobbes amazon i Flen. 
Kul ska det bli, längtar! 

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på någon film innan jag somnar inför skolan imorgon. 
Orkar inte, men måste. 


Vad gjorde ni på Valborg? :) 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback