7 maj tvåtusenelva

Skrivet den 2011-05-07 Klockan 19:06:29 / Allmänt / 0 Kommentarer

Bloggade aldrig igår för det fanns inte riktigt tid. 
Efter skolan gick jag på stan med Josse och kollade efter flera toningar eftersom jag skulle tona om mitt hår men den toningen jag skulle ha fanns inte på någon affär så det sög. 
victoria anlände runt halv 5, träffade hennes kompis från Nyköping och efter det drog vi ner till stan här i Oxelösund för att köpa min toning. 

Skulle egentligen ha behövt två men det fanns bara en kvar så jag tog den sista. 
sen kom mamma och min syster och hämtade upp oss och väl här hemma så var min faster och hennes son här så dom fick hon träffa också. :) 

att färga mitt hår som det var tänkt blev det inte. 
Min mamma och min syster ville inte det så jag sket i det men vi får se om jag gör det idag eller inte. 
Kanske låter det vara såhär. 

efter det tog vi massa bilder som kommer upp senare kan jag tänka mig! 
Fina bilder blev det iallafall! :) 

Har en bild från igår som jag kan bjuda på. 


Victoria är finast.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback