18 nu då! eller?

Skrivet den 2011-05-18 Klockan 21:39:18 / Allmänt / 0 Kommentarer

Är det bara jag som längtar gaaaalet mycket till att få eget?
få flytta ut, ha sitt egna place och göra vad man vill? 
få ha det som man vill, inreda precis hur man vill? 

det låter ju gaaaaaanska så lockande måste jag säga. 
att bara få ha sin egna lägenhet och bara åhhhh. 
jikdejdmkelfjmeklrelfndn jowflmk fnwknwmklnwefjmekljwn vad sur jag blir! 

vill ha eget nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nuuuuuuuuuuuu! 

men problemet är ju bara att man inte är 18 än och inga pengar till att flytta ut. 
Men nu jävlar blir det att spara som in i helvete! 
inga pengar ska spenderas på onödiga skitsaker från och med nu! :) 

it sounds like a plan i think! :D 

nu ska jag hoppa ner i sängen och vänta på att big brother börjar om en halvtimme. sen blir det att sova. 

måste hinna vila upp mig tills imorgon eftersom jag kommer vara ensam då Pernilla den skitungen är ledig! :( 
men det ska nog bra. 
hoppas iallafall att dagen imorgon går fort så det kan bli min älskade fredag så snabbt det bara går! :d 

men nu ropar sängen och kudden på mig. 

puss!


den otroligt fina bilden Pernilla gjorde på oss i väntan på att vi skulle få gå efter nationella idag. 
Hon till vänster och jag till höger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback