fråga

Skrivet den 2011-03-07 Klockan 20:23:40 / Allmänt / 0 Kommentarer



Jadu, det är en rätt så intressant fråga för jag kna inte riktigt säga direkt vilket utseende på killar jag dras till.
Det kan vara helt olika.
Det kan gå från killar som har lite wax i håret och lite spretigt till killar som har sitt hår liggandes mot ansiktet men lite rufstigt. Det kan också vara killar som inte har så mycket hår på huvudet också. Det är helt olika.
Klädstilen är väl lite häng ( absolut inte för mycket! ), 
nej det är så svårt att säga vilka killar jag dras till för det är så himla olika. :)
Jo det finns några kändisar som är snygga.
Kan langa bilder här nedanför! 

Paradise hotel vinnaren Emanuel 


channing tatum 

chad michael murray 

det är några kändiskillar jag dras till mycket! 
Favoriten är dock channing tatum helt klart! :d 

Hoppas det fick något svar på din fråga iallafall. :) 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback