sjuk eller?

Skrivet den 2011-03-21 Klockan 10:27:47 / Allmänt / 0 Kommentarer

kan knappt andas, helt totalt genom förkyld, slem i hela halsen, låter som en felknullad kråka och kan inte hosta upp något utan att praktiskt taget hosta sönder min hals men skolan kör vi på iallafall. 
Får knarka alla halstabletter jag har hela dagen och hoppas det blir bättre! 


Just nu sitter jag iallafall med Elin och lule och väntar på att vi ska få lunch då vi ska käka här på skolan och inte på sunlight. :d 
Jag sla försöka få lite jobb gjort men det är svårt att koncentrera sig nu när jag är så förkyld. 
Nyser gör jag också väldigt ofta, jobbigt är det! 

Nej nu ska jag försöka jobba lite. 

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback