sämsta skit jag köpt!

Skrivet den 2011-03-17 Klockan 14:53:32 / Allmänt / 0 Kommentarer




Min HTC mobil är nog det absolut sämsta köpet jag någonsin köpt. :o 
Den är snart typ 4 månader och den har fuckat ur totalt :o 
Den stänger av sig själv HELA tiden då denna text kommer upp '' Hoppsan! Ett systemfel har inträffat. Startar om.. '' 
Det kom upp säkert minst 10 gånger igår under myskvällen här på skolan och idag har den snart också gjort samma sak idag och den ryker verkligen in i väggen snart. :o 
Som tur fick jag tillbaka min gamla sony ericsson av michi idag. får bara hoppas att det lila batteriet som finns kvar håller sig tills jag kommer hem. :)

Nu ska jag försöka jobba duktigt i engelskan och skriva om hiphop dans :) 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback