rubrik ska det vara här

Skrivet den 2011-03-24 Klockan 09:49:39 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det blev ingen bild på det jag hade fått utav mamma igår som jag sa men direkt när jag kom hem från stan så somnade jag i sängen, vaknade senare vid 8 och då var jag för trött för att jag göra något så jag satte på tv:n och väntade på att big brother skulle börja. Apropå big brother.. 
FYFAN vad sutr jag blev igår på Patrik och Martin :o 
Asså shit liksom! 
Visst om de behöver sex men vafan. Inte på det sättet som de gjorde det på. 
Alltså, så fult spel enligt mig. 
Och hon Minela eller vafan hon heter, vilken bitch :o 
Nej usch vad jag blev sur igår. 
Så efter det var slut så satte jag på Trassel för att lätta upp mitt humör lite innan jag somnade och lite gladare blev jag som tur. 
Men det hade blivit bättre om trassel var på svenska för nu såg jag den på engelska. :( 
Men det gick bra det också! 
Underbar film iallafall. 
alla som inte har sett den borde helt klart göra det! :d 


Sedan tog ju Elin en cheek igår och FAN SÅ SNYGGT det blev. 
Ville ta en bild men kunde inte för hennes kind var så svullen och är det än idag men det blev verkligen asfint. 
Och allt tjatande och nojjande om att det skulle göra ont var bara skit för hon sa att det inte kändes någonting så tur var det eftersom hon har sådan nålskräck. :) 


Nu är det bara att vänta tills jag blir 18 då jag ska pierca mig i tungan och läppen och sedan tatuera mig! :d 
bara 1 ½ år kvar nu då...... 

Men nu ska jag vara duktig och fortsätta arbeta! :D 

puss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback