Religion

Skrivet den 2011-03-08 Klockan 13:48:36 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här på religionslektionen och går igenom hinduismen och buddhismen och skillnaderna mellan de två religionerna. 
Flitig som jag är så skriver jag ner och antecknar det hon säger så jag har något att plugga på sen. :) 
Elin har snott min ipod för övrigt för att sitta och spela sky hamburger vilket hon älskar.
Jag lär ju inte få ha den så himla mycket denna vecka... 
Men sålänge hon är glad så :d

Vi slutar vid halv 3 idag och jag längtar!
Vill hem och sova. :d


För övrigt så var och Pernilla ( www.chaosflickan.blogg.se ) i fotostudion igår och jag ska bara vänta på att få bilderna av henne eftersom vi hade hennes minneskort och så kommer bilderna upp här :d

Nu ska jag fortstta lyssna på lektioner. Skriver sen.

puss!

bjuder på en oredigerad och oseriös bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback