Mys/spelkväll på skolan

Skrivet den 2011-03-16 Klockan 23:05:32 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kom hem för en stund sedan från skolan efter att ha varit med på våran mys/spelkväll som vi hade idag.
Jag trodde det skulle vara helt lame men det visade sig faktiskt vara riktigt kul. :) 
Jag, pernilla, elin, och frida dansade kinect - dance central eller vad det hette och hade jättetrevligt.
Sedan efte ren stund åkte elin hem och då passa jag och pernilla på att amyga in i fotostudion och ha det kul. :) 
Blev lite över hundra bilder som just nu pernilla har på sin dator så jag hoppas jag får bilderna snart och de andra fårn förra gångne vi var i fotostudion. :) 

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på film tror jag tills jag somnar och imorgon blir det upp för skola. :) 

Godnatt säger väl jag för min del. 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback