legat nere

Skrivet den 2011-03-28 Klockan 17:44:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

bloggen har legat nere nu de senaste tre dagarna men jag har haft fullt upp. Eller ja. 
I fredags gjorde jag inget speciellt men var så himla trött så orkar inte blogga. 
Samma i lördags om jag inte kommer ihåg fel. 
Men igår drog jag till Flen med Pernilla och kollade på länsfinalen i Musik direkt som sagt. 
Bra var det men en hel del bussåkande kan jag tala om för er. Fast det var rätt mysigt ändå. 
Konstigt nog gillar jag att åka buss. Kan jag åka buss länge eller längre än vad jag egentligen borde så gör jag gärna det. ;)

Next summer denied var jätteduktiga igår även fast de saknade basist men de fixade ihop det iallafall så en riktigt stor eloge till Calle, Daniel och Janne som lyckades få ihop det iallafall. :) 
Tyvärr vann de inte men det var många bra band med också. :)

Nu ska jag börja redigera bilderna från igår och se hur långt jag kommer innan jag lägger ner för ikväll :) 

puss!


får bli en fin bild på Pe. 
Obsevera hennes ögonbryn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback