jag är dålig. punkt

Skrivet den 2011-03-06 Klockan 17:23:38 / Allmänt / 1 Kommentarer



För det första: tack så himla mycket, det värmer verkligen! :) 
för det andra: Jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu och jag önskar att jag kunde vara bättre på att blogga men nu ska jag faktiskt börja. Jag vet att ibland kan det vara så att man bara säger det och sen gör man inte det men jag lovar nu att jag ska börja blogga så mycket jag kan! :) 

För övrigt så har jag ingen tid till att sitta här alls idag. För idag ska en hel del pluggandes göra. 
Det som ska göras är:
Göra klart ett case i samhällen
Göra klart sedlarna i median
Plugga matte
Göra två idottsdagböcker som ska vara i 4 veckor. 

Så nu kanske ni förstår varför jag egentligen inte har tid att sitta här framför datorn men nu sk ajag bara slänga i mig lite käk och sedan stter jag i musik i öronen, försvinner in i min egna värld med huvudet ända ner i roten på läxböckerna.

puss!





Kommentarer
Postat av: =)

Vilka sorters killar gillar du? (då tänker jag rent utseende mässigt)

Typ är det någon kändis som du tycker är snygg?

Det vore roligt att veta vilken smak du har :) :p

2011-03-07 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback