i väntan på..

Skrivet den 2011-03-03 Klockan 18:24:13 / Allmänt / 0 Kommentarer

utvecklingssamtal som börjar 18.40.
Sitter just nu i kafeterian och väntar på att mamma ska ringa så jag kan släppa upp henne eftersom dörren är låst och efter utvecklingssamtalet så blir det att dra till donken med henne och kanske pappsen, vi får se hur det blir. :)
Efter det så drar vi oss hemåt och jag tar det lugnt resten utav kvällen. :)

Gjorde som sagt engelska provet idag och det kändes faktiskt som om det gick bra om jag ska vara ärlig :) 

Jag tycker ni får önska mig lycka till nu när jag ska ha utvecklingssamtal och inte att jag blir halshuggen som jag förmodligen kommer att bli. ;/ men jag hoppas att det går bra. :)

Nu ska jag slänga ner datan i väskan och vänta vänta vänta. 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback