fredag!

Skrivet den 2011-03-04 Klockan 08:51:56 / Allmänt / 1 Kommentarer

har media just nu och ända fram till lunch och sedan 40 minuer efter det coh sedan är det matte i 3 timmar som gäller men det ska nog gå bra iallafall :) 
Just nu sitter jag med Pernills vid min sida och hon somnar snart på datan vilket jag också lär göra inom kort för vi båda är så dundertrötta. 
Men jag borde egentligen jobba men vi får se hur det blir. 
Kanske bara vilar en stund.

Sedan taggar jag och Pe för lunchen som är tacos och det lättare ju upp dagen lite. :)

Men nu ska jag sova! 

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg, hoppas du börjar blogga mer i framtiden! =)

2011-03-05 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback