fredag!

Skrivet den 2011-03-11 Klockan 08:37:16 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är äntligen fredag och jag sitter i skolan och har media.
Väntar också på att Elin ska komma till skolan eftersom hon försov sig och kommer vid 10.
Pernilla skippade skolan för hon skulle ändå dra till Sthlm idag med sin kompis vid 12 och då tyckte hon det var onödigt att komma så jag sitter helt själv i väntan på Elin som sagt. :)

Planerna idag är skolan först som vanligt, efter det så drar jag hem till Elin i Ålberga och sover där och har det allmänt mysigt.
Vi får se vad vi hittar på men kul ska det bli iallafall.
Aldrig varit hemma hos henne så det blir extra spännande. :)

Imorgon skulle egentligen jag och Elin åkt hem till Pernilla i Eskilstuna men det blev inget av med det eftesom hon inte vet när hon kommer hem från Sthlm och sedan ska hon festa så de planer blev inställda iallafall. 

Nu ska jag börja på en kalende som vi ska göra.
Ska egentligen göra i grupp men vi får arbeta själva och jag skulle ha jobbat med Jenni och Sophie men jag orkar inte så jag börjar och göra det själv. :)

Bilden i förra inlägget var ett av de fotona som togs tillsammans med Pernilla i fotostudion i måndags.
Blev faktiskt väldigt nöjd över den konstigt nog även fast jag inte kollar in i kameran.
Ser lite smått oskyldig ut tycker jag.. ;)

Nej nu ska jag försöka börja arbeta. Får se hur det går. 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback