godnattens!

Skrivet den 2011-06-06 Klockan 00:38:02 / Allmänt / 1 Kommentarer

Sitter här i sängen, ska hjälpa syrran med att försöka lägga in två filmer på hennes ipod så jag väntar på att den laddas över till hennes mobil och så får jag fixa resten imorgon för nu är jag faktiskt trött. 

Kollade på bb finalen förut och jag tyckte faktiskt att det var lite tråkigt att Simon vann fast ändå inte. 
Vad tyckte ni, vann rätt person? :) 

Nu hoppas jag att det går fortare för filmen att ladda över för jag börjar faktiskt bli dundertrött nu. :o 

Imorgon så följer jag nog med mamma och syrran till Nyköping en sväng, kanske blir en ny bikini och något mer. Vi får se helt enkelt, :) 

Men nu ska jag gå coh bädda ner mig i sängen och sova ut tills imorgon. 

godnatt alla! :) 

puss!


bild i repris

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack vännen =)

2011-06-06 @ 04:05:07
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback