fanfanfan!!

Skrivet den 2011-06-30 Klockan 12:27:24 / Allmänt / 0 Kommentarer

Solen skiner och jag sitter inne för jag kan inte vistas ute i solen med min brända kropp. 
Det suger något så förjävligt. :o
Var ute och hämtade tidningen förut och fick då solen i ryggen och jag trodde då att hela min rygg skulle brinna upp. 

Dö trött är jag också för den delen för det tog ett bra tag för mig att hitta ett sätt att kunna ligga på i sängen så jag kunde somna. 
Jag tror jag höll på så i ungefär 25 minuter om inte mer men inte fan hittade jag något sätt som det gick att ligga på utan att hela kroppen brann upp. 
Till slut kunde jag iallafall somna efter mycket om och men. Men inte blev så mycket sömn iallafall, vaknade flera gånger under natten och runt 06.15 väcker min mamma och min syster mig för att berätta att de ska till jobbet. 
Tog ett tag innan jag hann somna om då också men sen vid 11.45 så vaknade jag helt och gick upp. 

Funderar på vad jag ska göra idag eftersom jag inte kan sola alls. 
Jag kollade mig nyss i spegeln och jag är verkligen TOKRÖD på hela jävla kroppen! :o 
Nu är det inte bara brösten/halsen och skulderbladen. 
det är liksom HELA ryggen, magen, överallt! :o 

Imorgon skulle jag egentligen jobba för Valeria nere på minigolfen här i Oxelösund men vi får se hur det blir med den saken för jag kan inte vara ute utan att det bränner satan! 
Hon ska försöka hitta någon annan som kan jobba istället för mig för om jag nu isf måste jobba kommer jag få behöva sitta där med långärmad och löka ihjäl och det har jag inte så stor lust med. 

Men nu ska jag gå och duscha. 
Får se hur det går.. 

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback