upp och.... i säng igen?

Skrivet den 2011-06-16 Klockan 18:45:38 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ja det förklarar nog min dag ganska bra. 
Min mamma kom in vid halv 8 imorse och väckte mig för att jag skulle svara snabbt på ett sms från hennes jobbarkompis ( nej min mamma kan knappt smsa men jag tycker om henne ändå ) 
Jag försökte därefter att somna om men det gick inte så himla bra. hann slumra till i typ en halvtimme vid 10 och sen vid halv elva tvingade min syster upp mig. 
Jag låg och drog mig i sängen så länge jag kunde för idag var en sån dag som jag bara aldrig ville gå upp ur sängen från. 

Men till slut lyckades jag ta mig upp och slänga i mig två mackor som frukost med ett glas juice så nyttig som man är. ( HOST ) 

Det mest händeserika som har hänt idag var väl att det är några snubbar som jobbar utanför våran hus för att fixa något åt våra grannar i marken och när jag satt ute i hallen med min syster så kollade hon ut och lyckades fånga blicken på en snubbe som hon tyckte verkade snygg men till slut visade det sig att han inte var det. 
Efter ett tag kom en till snubbe som inte hade varit här innan som jag sa innan jag hann se hans ansikte att han var snygg. Och till iallafall min stora förvåning så var han ju ganksa så snygg. 
Visst, han var typ 25-30 bast men äsch, who cares. 
Inte direkt så jag tänkte gå ut och ragga på honom. ;) 

Sedan har jag fått stå ut med att min syster att retat mig för att jag har sett ut som en kille geonom tiderna på vissa utav mina skolfoton och det tyckte hon var något så fruktansvärt roande så hon satt och asgarvade åt två speciella bilder på mig i ungefär 10 minuter. :o 
det kändes inte riktigt okej.

en dag ska hon nog få tillbaka! 

Men nu ska jag dra och göra ordning en riktig saftig fruktsallad och ikväll blir det nog att kolla på massa olika barnfilmer. :) 

puss!


nu börjar min bruna hårfärg komma tillbaka men har fortfarande röda skiftningar i håret. 

funderar på att tona det rött igen. 
Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback