Student 2011

Skrivet den 2011-06-10 Klockan 15:25:16 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag sitter just nu ute i köket och v'ntar på att mamma ska sluta vilket hon gör om ungefär 10 minuter. Sedan kommer hon hem och så åker vi in till Nyköping och kollar på när studenterna åker i sina vagnar och firar sin mest efterlängtade dag sedan de började skolan. :) 
Kameran hänger med också så jag hoppas det blir några fina bilder :d 

Om två år är det min tur och fan vad det ska festas då! 
Fan vad glad jag kommer vara! :d 

Men nu ska jag gå och fundera ut vad jag ska ha för skor eftersom mina fötter är typ fulla med vattenblåsor och liknanade. :( 

slänger in några bilder på hur jag ser ut innan jag drar! :d






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback