sommarlovet är här!

Skrivet den 2011-06-08 Klockan 08:51:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här i pyjamas fortfarande och bortar tänderna. 
Jag har hunnit duscha, tvätta håret, låtit det självtorka och fönat det sista, plattat det och gjort någon lock här och var. Hunnit äta frukost har jag också gjort!

Dock gick jag upp halv sex och jag börjar 10.45 men min buss går 09.40 så det behövdes verkligen att gå upp så tidigt. 
Nu har jag bara sminkningen kvar och att sätta på klänningen och och sen dra ner till bussen. :) 
Får hoppas att dagen går bra iallafall. :) 

Det blir troligen tacobuffé som lunch idag, ganska nice, ja-a! :) 

Men nu måstw jag kila så jag hinner. 
Jag kanske slänger in ett inlägg innan jag går om jag hinner! :d 

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback