solen ropar mitt namn

Skrivet den 2011-06-04 Klockan 13:15:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

Igår kunde jag inte sola speciellt länge eftersom min mamma och min syster fick komma och hämta mig i Stockholm efter att under onsdags natten så hade jag blivit galet sjuk. 
Hann sola kankse 1 timme, sedan klarade inte mitt huvud och min feber mer. 

Idag så kämpar jag på ändå. 
Men en snorig och rinnande näsa, ingen röst knappt och ont i hela kroppen så man knappt kan ta i mig utan att det gör ont så ger jag solen ett försök till idag att ge mig lite färg. 
Vill ju inte vara helt kritvit på skolavslutningen som ger på onsdag. :)

Nu drar jag mig ut i solen en stund iallafall, får se hur länge jag orkar. :) 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback