S O M M A R L O V!

Skrivet den 2011-06-08 Klockan 14:00:34 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu är mitt skolår slut. 
finito
over
the end. 

Det är skönt men samtidigt inte så vet inte riktigt om jag ska fira eller inte. 
Klart det är skönt med ledighet i två månader och sedan åka utomlands i två veckor men samtidigt kommer jag sakna skolan och alla lärare, okej, inte alla men de flesta och speciellt Emma som var så grymt härlig och som måste sluta nu. :( 
JAg har iallafall fått tillbringa 1 år med henne och det är jag glad över. :) 

Nu siktar vi på andra året på gymnasiet efter sommaren då jag ska gå inriktning Fotografisk bild A, B, C. :) 

Men nu ska jag dra mig mot Josse och vara med henne en stund. Vi hörs! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback