rubrik

Skrivet den 2011-06-20 Klockan 13:24:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

Förlåt, bloggade aldrig igår men då gjorde jag praktiskt taget ingenting. 
Jag sov till 1, sedan gjorde jag bara i ordning frukost och gick och la mig i sängen igen. 
Hade ingen ork till något och så spenderades min gårdag med tv tittande och film. 

Idag ska jag in till Nyköping och köpa mina efterlängtade skor. 
Dock inte i samma färg som jag ville ha dom i eftersom min syster köpte dom istället men jag lär sno dom från henne eftersom hon inte ens kan gå i såna höga skor. 
Så tills hon har lärt sig gå i lite längre klackar så snor jag hennes skor. :d 

sedan kankse jag ska träffa Calle på stan, får se om han är kvar när jag åker in. :)

Nu har jag duchat och ska fixa mig, sedan ska jag vara en sådan snäll dotter att jag ska diska och plocka undan lite här hemma innan mamma kommer och hämtar mig. :) 

Fick för övrigt några nya fina kläder utav min syster i förrgår vilket kommer upp kanske idag eller imorgon :d 

puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback