framtiden ser ljus ut

Skrivet den 2011-06-10 Klockan 12:05:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är andra dagen på mitt sommarlov och jag njuter som bara den. :d 

Jag är absolut inte avundsjuk på alla som tar studenten idag. nejnej! 
Jo klart jag är! 
Och apropå det så säger jag grattis till Josses fina bror som tar studenten idag! 
GRATTIS! :D 

Nästa år är det Josses tur och om två år är det min tur. 
Kan inte längta mer! :d 
Och om 1 år och 3 månader och några dagar fyller jag 18, och om 3 månader och några dagar fyller Josse 18. 
Då ska det slå härliga till kan jag tala om för er! :d 

Jag hoppas att de nästkommande två åren kommer gå lika fort som 1:an har gjort för sen är jag over and out med skolan. 
Finito. 
Men samtidigt vill jag ändå inte att det ska ta slut på ett sätt. 

Vi får helt enkelt se hur de kommande åren kommer bli men jag är säker på att de kommer bli helgrymma! :d 

Nu ska jag ut och fortsätta sola som innan. 

Och ytterligare grattis till ALLA som tar studenten! :D 


slänger upp en gammal bild bara för att jag älskar mitt hår på dne här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback