ändrade planer

Skrivet den 2011-06-10 Klockan 21:01:54 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det blev inte att åka in och kolla på studenterna. 
Det kom en hel massa annat ivägen istället. 
S U R T S O M F A A A A A A A N rent ut sagt! 
Jag som verkligen såg framemot det! 

Men jag får vänta ett år till då Josse tar studenten! :) 

Nu har jag tryckt i mig massor med god fruktsallad och ska sätta på en bra film och sedan sova skulle jag tro. 
Är glad att jag inte bor i stan just nu så man hör alla studenter inatt. ;) 

Men ytterligare en en gång. 
Grattis alla som tagit studenten idag och fått uppleva den dagen man längtat efter mest sedan skolan började! :) 
Snart är det min tur! :d

Nej, nu ska jag rota fram någon bra barnfilm så man blir på lite bättre humör. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback