aj aj aj. dumsnut!

Skrivet den 2011-06-29 Klockan 22:22:28 / Allmänt / 0 Kommentarer

Fick en kommentar om att jag verkligen suger på att blogga. 
Okej, inte dom direkta orden men typ så och det vet jag om. 
Men jag har faktiskt inte haft lust att blogga för det hat hänt så mycket i mitt liv utanför och nu när solen också har kommit fram så vill jag passa på att vara ute hela dagarna och sen har jag blivit så trött på kvällarna så jag har somnat ganska tidigt och sedan vaknat mitt i natten och inte har kunnat somna om. 

Men jag lever ialalfall, som ni märker nu, för annars hade jag inte suttit och skrivit här just nu. 


Både igår och idag har jag legat och stekt i solen och FYFAN vad jag får sota för det nu. 
Hade inte smörjt mig och efter att ha legat hela dagen i solen när det är stekhett och har lökat sönder och till slut när jag känt stund från stund att det har bränts på kroppen så ser jag att jag har bränt mig på axlarna och skulderbladen. 
Jag har smörjt in det nu hur många gånger som helst och försökt få det att svalna för det verkligen B R Ä N N E R så har det inte funkat. 
Jag kan inte ens ha ett tunt linne liggandes på utan att det gör ont. 
Så nu ser min kropp ut såhär: 


F Ö R J Ä V L I G T med andra ord!

och det gör något så GRÖNJÄVLIGT ont så jag tror jag dör!

Men nu ska jag dra och göra i ordning lite jordgubbar och sedan sätta mig och kolla på massor med barnfilmer och hoppas att detta svalkar snart. Annars vet jag inte hur fan jag ska kunna sova inatt.. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback