upp och iväg!

Skrivet den 2011-07-03 Klockan 12:31:25 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag blir det att åka in till Nyköping för att träffa Calle en stund innan han ska börja jobba. 
Jag skulle egentligen ha gått upp vid 8, och mitt alarm var ställt på den tiden. 
Sedan vaknar jag vid 10.20 av att min syster håller på att skramlar i mitt rum. 
Försökte få liv i Calle genom telefonen men det gick inte. Till slut vaknade han vilket var för ungefär typ 30 minuter sen. 
Nu ska jag bara sminka mig och byta kläder så är jag klar. 
Jag måste dock också få svar från Calle vilken buss jag ska ta in. :) 

Vädret suger för övrigt så jag tycker att sola kan ta och stick fram nu! 
och spropå sol, min röda bränna har äntligen gått ner så jag kan sola igen! 
så gaaaaaalet skönt att jag dör! :d 

Men nu måste jag kila. 

puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback