upp och hoppa

Skrivet den 2011-07-08 Klockan 10:27:00 / Allmänt / 0 Kommentarer

Förlåt så mycket för himla dålig uppdatering men jag har varit helt totalt upptagen de senaste dagarna.
jag har umgåtts med min syster och lite med Calle och det har tagit väldigt mycket utav min tid. 
Men jag ska försöka att bättra mig. :) 

MIN SYSTER FICK KÖRKORT IGÅR! 
Så grattis grattis grattis till henne! :d
Fy tusan vad glad hon blev. 
Citerar mormor: Du lyser som en sol! 
och det gjorde hon faktiskt :d 

Idag ska vi in till Nyköping och hämta calle som följer med hit efter jobbet och som sover här. 
Vad vi hittar på, det får vi se :) 

Men nu ska jag städa huset. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback