Svar på frågestunden!

Skrivet den 2011-07-31 Klockan 13:34:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

1. har du gillat en person av samma kön någon gång? - ja det har jag. 

2. Jag är för mycket av en fitta för att faktiskt visa mitt intresse, så jag kallar mig själv för hemlig beundrare. Om du någon gång får reda på min identitet kommer jag snabbt avvärja alla anklagelser för att ha stalkat dig. 

För att hitta mig, tänk på den socialt mest obekväme grabb i din närhet. Tänk ganska average, tänk ganska nördig, ja - jag hoppas att du förstår
- Detta är inte en fråga men tyckte jag kunde lägga upp den iallafall. Nej jag har ingen aning om vem du är tyvärr. ;/ 

3. är du förälskad i någon isf vem? - ja jag är förälskad i en person men vem det är vill jag inte säga för jag vill helst glömma det. 

4. Varfan eru i från? - Jag är från den lilla råtthålan Oxelösund. '' Staden som gud glömde '' som vi brukar säga. 

5. tkr du är sjukt snygg kan du tänka dig att visa mer? lite mer hud bara - haha, you'll see! ;) 

6. När var senaste gången du hade sex? - senaste gången jag hade sex var dagen före midsommar. 

Där har ni svaren! 

Nu drar jag ut i solen och jobbar på brännan och om 13 dagar slipper jag denna håla i TVÅ HELA VECKOR! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback