skynda!

Skrivet den 2011-07-08 Klockan 11:49:54 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jag städar för fullt innan min syster kommer hem och hämtar mig och innan vi åker in till Nyköping. 
Att städa när solen skiner och jag borde vara ute och sola egentligen SUGER. 
Varför jag inte kan vara ute i solen är för att jag brände ju mig för ett tag sen om ni kommer ihåg? 
Nu fjällar jag SATAN på skulderna och hela ryggen, på brösten och magen. 
Och så fort jag går ut när det är sol så får jag små vattenblåsor på brösten och alla ställen där jag fjällar som gör så att jag kommer fjälla ÄNNU mer sen. 
Så just nu måste jag försöka hålla mig inne tills detta har slutat och se till att smörja mig hädanefter! :d 

Men nu måste jag kila och fortsätta städa undan för min syster kommer strax hem innan vi drar och jag måste hinna fixa mig först! 

puss!




Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Du är en ängel! <3

2011-07-08 @ 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback