nittondejulitjugohundraelva

Skrivet den 2011-07-19 Klockan 12:21:04 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter just nu hemma hos josse som jag gjorde i fredags fast just nu utan Sabina.
Klockan är bara tjugo över tolv men den känns som mycket mer men det är pågrund av att jag har varit vaken sedan klockan 6 imorse och kunde inte somna om.

Så idag har vi hunnit med att gå på stan och kollat efter bikini till henne ( och ) mig men som vanligt är hon försent ute....
ALLTID JOSSE!
nejdå, men jag har fått med mig hem ett par bikinitrosor iallafall. :)

Nu ska vi dra oss bort till Ica i brankärr för att hon måste ha ett speciellt schampoo som inte fanns nere på ica här i stan. :)
Så nu är det bara upp och iväg igen! :)

Datorn hemma är paj för övrigt så det är därför jag inte har uppdaterat så nu vet ni om varför uppdateringen SUGER R Ö V. :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback