andrajulitjugohundraelva

Skrivet den 2011-07-02 Klockan 12:54:53 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det blev inte så att jag bloggade igår för när mamma kom och hämtade mig så åkte vi till ICA och väntade tills min syster skulle sluta vid 9 och efter det åkte vi in till akuten för hon hade en liten olycka på jobbet och råkade sticka sig i fingret efter att ha stuckit en gammal gubbe så hon skulle in och ta blogprov. 
Vi kom in till akuten runt 21.40. Tiden gick och vi fick inte komma in och när vi hade suttit där i 1 ½ timme så sa både jag och min syster att vi inte sitter en enda minut efter klockan tolv om hon inte har kommit in då. 
Klockan tickade på och den blev 23.00, sen 23.30, och vid 23.50 så fick minn syster nog och sa till kärringen i recpetionen att hon går. 

För övrigt så SUGER sjukvården något så grönjävligt här i Oxelösund och Nyköping! 
Fyfan vad jag ville strypa alla som jobbade där igår. 
Så jävla sur jag var! 

Men när vi kom hem så gick jag och la mig strax efter för jag var så irriterad och trött. 
Höll på att somna inne på akuten när vi väntade. 

Men det löste sig iallafall. 



På schemat idag står det en trip till Sthlm med mamma, mormor och morfar för att säga hejdå till mina kusiner och deras familj eftersom om 1 vecka tror jag eller 2 veckor så åker dom till Canada och är borta ett bra tag så jag kan inte träffa dom på flera veckor. 
Så nu ska jag bara slänga i mig något att äta och sen hjälpa mamma att plocka jordgubbar och sen kommer mormor och morfar hit och hämtar upp oss. 
Då åker vi ner till stan en sväng för jag ska lämna golfnyckeln till Valeria och sen bär det iväg. :) 

Apropå jobbet så gick det bra igår. Dock var det väldigt dött och ganska långtråkigt efter ett tag men jag klarade av det ändå. 
Trevligt folk var det som spelade iallafall så det var tur! :) 

Men nu ska jag kila. 

Vi hörs ikväll! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback