YES YES YES YES!

Skrivet den 2011-02-07 Klockan 19:50:27 / Allmänt / 0 Kommentarer

Resan är alldeles snart bokad till Turkiet i sommar.
Turkiet i två veckor, fyfan vad jag längtar!

Sedan så kommer min alldeles nya och egna bebis hem snart förhoppningsvis. ( ny kamera, nytt objektiv och gud vet vad )
Även om jag dock ligger hemma med magsjuka så är jag grymt glad! 
Nu är det bara tagga sommaren 2011! 

För övrigt så hörde jag från vissa i klassen att vi kommer få Sveriges bästa rockfotograf som fotolärare i 2:an.
G R Y M T eller vad?! :d

Allt detta är ju bara toppen så jag tänker inte vara ledsen över att jag är sjuk.
Det blir att försöka friskna till så fort som möjligt och fortsätta vara glad. 

Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på Desperate housewives. 

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback