Äntligen klar!

Skrivet den 2011-02-18 Klockan 20:31:18 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu är jag äntligen klar med redigeringen av bilderna som jag har suttit med i nästan 5 timmer och redigerat och som jag lovade så ska jag visa er hur några blev :d 


Calle Rosén 



Daniel Schröder



Janne Liedes 



Teodor Fredriksson 



Calle Rosén & Teodor Fredriksson



Daniel Schröder 



Calle Rosén 

Calle från avsluta detta inlägget. 
gillar att han ser så extremt galen ut på bilden men det samtidigt utstrålar att han rockar skiten ur alla. 
Det var iallafall några smakprov på de bilder som vart tagna i onsdags på spelningen. 
Är faktiskt ritkigt nöjd. 

& som jag sa i ett tidigare inlägg, kika gärna in på deras spotify och myspace. 

Next summer denied


Svaren på frågestunden kommer snart! 
Ska bara ta en dusch först! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback